torsdag 1 september 2011

Kuponger på ICA

En ny ICA Kvantum öppnade i förra veckan i kvarteret där jag bor och jag passade då på att skaffa mig ett ICA-kort. Och häromdagen kom kortet, tillsammans med mitt första kupongerbjudande. Jag tittar på kuponger lite då och då i tidningar men det är sällan något jag utnyttjar. Det brukar helt enkelt inte finnas kuponger på varor som intresserar mig. Så jag blev lite förvånad när ICA kupongerna passade mig som hand i handsken!

Toapapper (hade precis gjort slut på sista rullen när jag öppnade kuvertet)
Bregott (Ja tack!)
Gratis 70%-ig choklad från Lindt (Fredagsmys!)

Är det en slump, eller är det så att ICA har koll på vad jag behöver/vill ha... Man skulle lätt kunna ana en konspiration här. Men oavsett hur det ligger till, kommer jag att bege mig till ICA ikväll. Mama needs some butter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar