måndag 12 september 2011

Ont i svansen

Jag berättade ju igår hur fantastisk min jobbresa till Köpenhamn varit men det var faktiskt en sak som var mindre kul...

På något vis lyckades jag trampa snett när jag gick nerför en trappa och PANG satte mig rätt på svanskotan rakt på trappkanten. Satan i gatan vad ont det gjorde! Och inte blev det bättre dagen därpå, snarare tvärtom, så hela denna vecka har jag haltat runt som en mycket gammal gumma. Och som grädde på det smärtsamma moset fick jag mens i samma veva och med det, mensvärk from hell.

Och i mitten på veckan drog jag på mig en förkylning. Så på det stora hela, ingen toppenvecka precis. Och när jag tycker så här synd om mig själv och har ont så blir det lite si och så med LCHF:andet. Antingen äter jag ingenting, eller så äter jag för mycket, och framförallt äter jag fel. När man vältrar sig i självömkan är det lätt att trösta sig själv med en chokladpannacotta!

Men nu känns det bättre i alla fall. Mensvärken är väck och svansen känns nästan som förut, även om den fortfarande är lite öm och förkylningen är på bättringsvägen. Så nu blir det nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar