lördag 24 september 2011

...och plötsligt är den där igen!

För sex månader sen när jag tittade rakt ner, så såg jag mina bröst (obviously) och sen en putmage. Allt eftersom kilona har försvunnit har putmagen blivit mindre och de senaste 2 eller 3 månaderna när jag tittat ner har jag bara sett boobsen. Fine.

Men så för några dagar sen så dök magen upp igen. Det har i ärlighetens namn hänt förut, oftast när jag fuskat och ätit en massa kolhydrater (typ pizza) men efter en dag eller två brukar det lägga sig igen. Så jag tänkte till lite... Hade jag ätit något kolhydratrikt som jag förträngt? Men nej, jag kunde för mitt liv inte komma på vad det skulle kunna vara. Så jag tänkte att jag ger det en dag eller två...

Putmagen fortfarande kvar och nu börjar jag bli riktigt irriterad/förvirrad. Hur kommer det sig, att fast vågen visar mindre, och kläderna blir större, att magen har gjort en re-appearance? Men så plötsligt förstod jag! Jag svankar mindre!

Jag har alltid, eller i alla fall så länge jag kan minnas, svankat som en svan(?) men ju fetare jag är, desto mer svankar jag... förstås.

Så nu är jag inte så irriterad på den där putmagen längre, även om jag väldigt mycket ser fram emot att se den försvinna igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar