onsdag 2 mars 2011

Eureka!

Igår hade jag ett "Eureka-moment"! Mer om det senare...
 
 
 
Tills dess kan jag roa er med att tala om att jag tagit mina "before-pictures". Eller ja, jag tog dom faktiskt redan för ett par veckor sen men har inte vågat ens tänka på dom. I och med att dom är vääääldigt avslöjande har jag valt att inte lägga ut dom ännu. Tänkte jag skulle ta nya kort vart tionde kilo. Vi får se hur många tiotals kilon som krävs innan jag vågar publicera...
 
Men jag hittade en gammal (påklädd!) bild som jag tycker stämmer överens med hur jag ser ut i dagens läge. Ni får nöja er med den så länge.
 
 
 
Önskar er en Underbar Dag!

2 kommentarer:

  1. Å så nyfiken jag blev nu....väntar med spänning....

    SvaraRadera
  2. men kom igen!! Du kan ju inte skriva så där och sedan inte återkomma!!! Vi storknar ju av nyfikenhet!!!

    SvaraRadera