tisdag 15 mars 2011

Ett litet steg i taget

Tröttheten hänger sig kvar men jag stretar på. Ett och annat fusk men på det hela taget tycker jag att jag varit ganska duktig. Vågen står dock still vilket är frustrerande. Men jag inser ju att efter år av misshandel av min stackars kropp kommer det att ta lite tid att justera sig. Jag tycker dock att t ex byxorna blivit en aning stora… Dags att köpa ett måttband tror jag.

En förändring som jag har märkt (eller upptäckte av en slump egentligen) är halsbrännan. Har lidit av halsbränna i många år nu till och från, och det senast året eller så har jag haft halsbränna som mest varje dag och som minst ett par gånger i veckan. Satt och läste Matrevolutionen igår kväll som tog upp just det här med halsbränna, och då slog det mig plötsligt att jag inte haft nån alls på jag vet inte hur länge… en vecka, tio dagar kanske. Det är ju inte så att jag saknat den precis.

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar