onsdag 4 maj 2011

Vilken miss!

Eftersom jag strosade runt på stan på lunchen idag tänkte jag att jag skulle göra slag i saken och pröva den där hamburgaren på Max som jag läst så mycket om. Sagt och gjort, jag klev och började skanna av menyn. Det var väldigt mycket folk så jag blev lite stressad, men jag hittade i alla fall nåt som kallades GI-burgare så tänkte att det var väl den jag skulle ha. Jag köpte och tog tillbaka till jobbet. Gissa om jag blev förvånad när jag vecklade upp pappret och finner att burgaren ligger mellan två stora brödskivor! Fattade ingenting.

Vid närmare efterforskningar på Max hemsida visar det sig att den burgaren jag egentligen skulle köpt heter Delifresh Low Carb-burgare. Klantigt!

Nåväl, jag åt burgaren ändå, men slängde brödet så ingen större skada skedd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar