onsdag 20 juli 2011

Under vädret

Ja, usch ja, jag känner mig lite "under vädret" som di säger i England. Hängig, trött och allmänt omotiverad. Antingen har jag plockat upp ett virus, eller så kanske jag lider av post-holiday depression. Kul är det hursomhelst inte.

Och det faktum att det är supersegt på jobbet gör inte saken bättre tror jag. Kontoret är i princip tomt och det finns inte mycket att göra. Visst kan man passa på att göra sådant man inte hinner vanligtvis, som att arkivera och uppdatera diverse register (och det gör jag) men det är ju såååå tråkigt! Denna vecka har jag i alla fall sällskap av en kollega men nästa vecka sticker hon på semester och jag blir ensam kvar i mitt lilla hörn.

Nej, nu får jag ta och rycka upp mig! Kanske hjälper om jag hämtar en kopp kaffe.

Ha en bra dag!

Ett helt tomt kontor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar