tisdag 15 februari 2011

Dag Två - Mariga drömmar

Undrar om avsaknaden av fast föda och cigaretter kan ha påverkat mina drömmar under natten, för så märkliga drömmar har jag inte haft på länge! Fast inte drömmar egentligen, faktiskt så var det bara en dröm, som bara fortsatte, och fortsatte, och fortsatte. Jag vaknade flera gånger under natten men varje gång jag somnade in så fortsatte drömmen från där jag vaknat. Ungefär som att sätta en film på paus. Riktigt obehaglig var den också. Drömde att en kollega var en pedofil som planerade att kidnappa ett barn och jag gjorde mitt bästa för att sätta dit honom. Samlade bevis och bröt mig in i hans dator mm. Rena rama CSI! Mycket verklighetstroget och very very disturbing. Glad om jag slipper såna nattliga äventyr i fortsättningen.
 
I övrigt gick dag ett som väntat. Trött och ont i huvudet med andra ord. Kan man få ont i huvudet av att dricka för mycket vatten tro? Man ska dricka minst 3 liter vatten om dagen men jag undrar om jag inte lyckades få i mig närmare 4-5 liter. Sprang på toa var 20:e minut gjorde jag i alla fall. Slutade räkna efter 10:e gången! Fördelen med att vara så fokuserad på att dricka vatten är att jag liksom glömmer bort att vara röksugen. Tror klockan var närmare 4 på eftermiddagen när det plötsligt slog mig att jag inte haft nåt röksug på hela dagen. Visserligen kör jag med nikotinplåster men lusten att ha något att fingra med brukar ändå finnas där i vanliga fall...

1 kommentar:

  1. Jättebra du slutat röka lycka till med det med!! STOR kram sophie

    SvaraRadera