torsdag 17 februari 2011

Dag Fyra - Läxor och To-Do-List

Igår var som sagt ingen bra dag. Slutade med att jag åt två tacos till middag. Höll mig borta från ciggen dock. Men so what? En gång är ingen gång eller hur? Två saker har jag konstaterat efter gårdagen:
 
1: Glöm för Guds skull inte att byta nikotinplåster på morgonen; och
2: Om man inte dricker sina tre liter vatten om dagen blir man trött, tjurig, hungrig och grälsjuk
 
Idag är en ny dag i alla fall och idag är jag lika taggad som jag var i måndags. Bara att hoppa på hästen igen!
 
Vilket påminner mig om min to-do-lista. "Ta ridlektioner" vill jag lägga till på listan idag. I övrigt ser listan ut som följer:
 
* Ta ridlektioner
* Lära mig windsurfa
* Springa Tjejmilen
* Köpa shorts
 
Peace Out!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar