måndag 18 april 2011

Sol, sol, strålande sol!

Kan man vara annat än lycklig en solig dag som denna? Allt känns lättare och mer överkomligt när solen skiner. Har haft en bra helg LCHF-vis och resultat visar sig på vågen redan. 7 hekto av dom 1.7 kg som jag lagt på mig har försvunnit igen. Mest vatten no doubt men det gör ingenting. Det finns hopp om livet.

Humöret är dessutom bättre och tröttheten håller på att ge med sig. Och bye bye huvudvärk.

Nu när det är sånt strålande väder tänkte jag ta itu med promenerandet igen. Måste ju börja träna lite grann i alla fall inför Spring Cross! Så idag köpte jag mig ett par nya gå-skor på Deichmann. Walk-n-Tone heter dom och enligt brochuren ska dom hjälpa till att bygga muskler i ben och rumpa. Vi får väl se...Har provgått lite på jobbet och dom känns sköna i alla fall. Blir det sol imorgonbitti får vi se hur det känns efter en promenad till Ropsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar