tisdag 12 april 2011

Fan! Fan! Fan!

Efter en hel natts partajande i lördags trillade jag tillbaka i kolhydratträsket storligen. Började egentligen redan på lördagsnatten, då jag vill minnas att ett eller annat popcorn smet in i munnen (dom är luriga dom där popcornen, smyger sig på när man minst anar och attackerar). Söndagen spenderades huvudsakligen i horisontellt läge framför TVn och popcornen som smygit sig in tidigare kallade på förstärkning från hela tjocka släkten. Följdaktligen var kolhydratsuget ett faktum och i mitt sinnessvaga tillstånd slank det ner en pizza också... Blä!

Kikade med ett halvt öga på vågen och det bådar inte gott inför fredagens invägning. Om jag kan hålla nollan (dvs gå ner det som jag lagt på under helgen) blir jag överlycklig.

Så idag är jag trött, konstant hungrig och med en begynnande huvudvärk. Omställningsbesvär all over again med andra ord. *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar