torsdag 7 april 2011

Gamla byxor

Det har inte varit nån särskilt trevlig vecka denna vecka. Mycket på jobbet och struligt hemma. Igår hade jag inte ens tid att äta lunch, och blev tvungen att jobba över en timme vilket resulterade i att jag var nästan svimfärdig av hunger och en taco slank ner trots att jag planerat annat. Det märktes på vågen direkt i morse så nu jobbar jag på att få bort överflödet igen.

Dom goda nyheterna är dock att jag hittade ett par gamla byxor som till min stora glädje passade perfekt. Vet egentligen inte varför dom kom med i flytten för ett år sen överhuvudtaget eftersom jag inte kunnat ha dom på väldigt länge. Men det gjorde dom i alla fall. Så igår gick jag omkring på jobbet utan att behöva dra upp byxorna var tredje minut. Väldigt trevligt. Var övertygad om att dom var storlek 50, eftersom det var det jag testade häromdagen så gissa om jag blev förvånad när jag på kvällen upptäckte att dom i själva verket var en 48:a! Säkert en stor 48:a men ändå. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar