fredag 7 oktober 2011

Veckans vikt och pinsamma drömmar

Som väntat visade vågen +/- 0 idag på morgonen men med tanke på att vikten var uppe på 106.2 för bara nån dag sen, så är jag nöjd ändå.
 
Men jag hade en sån pinsam dröm inatt. Behöver inte gå in på några detaljer men kan säga att det var en dröm av den (mycket!) erotiska sorten. Det i sig är väl inget att skämmas över men mitt "problem" består i att motparten i min dröm är en kollega, som i skrivande stund sitter ca fyra meter ifrån mig på sitt kontor. Jag vet ju att bara för att man drömmer om någon betyder det på intet sätt att man är kär eller har några som helst känslor, erotiska eller inte. Visst tycker jag han är snygg(-ish) med mer än så är det inte. Men, jag kan ändå inte låta bli att rodna och undvika hans blick. Det var en så himla realistisk dröm dessutom så det känns verkligen som om jag sett honom naken för bara några timmar sen. Ha ha ha. Om han visste det skulle han nog rodna han med.
 
Oh well, det är väl bara till att genomlida dagen i skymundan i mesta möjliga mån och tills på måndag har nog "minnet" bleknat bort.
 
Önskar er en trevlig helg!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar