onsdag 9 november 2011

Jag måste hej, jag måste hej, jag måste hejda mig!

Har ramlat i den värsta kolhydratfrossan sen jag började tror jag. Det hela började med en oskyldig (?!) pizza i Tallinn och sen gick det utav bara farten. Jag kan inte beskriva hur mycket jag vill ha pasta och pizza och ostbågar just! Tre dagar på raken har jag ätit bl a pasta. Väldigt lite pasta, men pasta nevertheless. Suget är enormt. Jag måste lägga band på mig och hitta den där berömda karaktären, tills sockersuget lagt sig igen. Vågar knappt ställa mig på vågen faktiskt, och har inga som helst förhoppningar om att gå ner något denna vecka. Står jag still blir jag glad, men min magkänsla säger mig att det blir uppgång...

Nu ska jag sluta tänka på spaghetti och tortellini och gå och äta ett ägg istället.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar