torsdag 24 november 2011

Förlåt!

Rackarns vad dålig jag varit på att uppdatera! Nu har jag glömt bort vad vågen stod på förra veckan, men jag minns att jag hade gått upp lite. Det får lov att bli en riktig uppdatering imorgon istället.
 
Anledningen till att jag är så dålig på att uppdatera är för att jag har händerna fulla med julfestplanering. På fredag, dvs imorgon, går det av stapeln och denna vecka har jag spenderat många sena kvällar i Photoshop. Vi har nämligen ett filmtema på vår fest och vår första idé var att sätta upp gamla filmaffischer lite här och var i lokalen, men så tänkte vi ett steg längre... Varför inte förvandla våra kära kollegor till filmaffischer istället? Sagt och gjort. På dagarna har jag sprungit runt i huset och fotat kollegor och på kvällarna/nätterna har jag suttit och photoshoppat bilderna så de ska se ut som kända affischer. Vi har t ex Dirty Dancing, Pulp Fiction och (så klart!) Titanic. Här är min egen affisch!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar