onsdag 29 februari 2012

Vårruset!

Det har väl inte undgått någon att det varit lite tyst på bloggen på sistone. Jag hade i ärlighetens namn tänkt att lägga ner helt och hållet eftersom jag inte har tid att uppdatera så ofta som jag skulle vilja. Men så ändrade jag mig. Bloggen kommer dock framöver att ändra form något. Jag tänkte använda den som ett kompletterande verktyg till min PIP (Personal Improvement Plan) och då framförallt mina tränings- och viktmål.

Jag tänker anmäla mig till årets Vårrus som går av stapeln den 29-30 maj. Så nästa vecka påbörjas ett löpprogram för nybörjare med målet att springa (jogga) 5 km. Utöver detta går jag på Zumba en gång i veckan och magdans en gång i veckan. Så det kommer jag också berätta lite om.

Gårdagens motion:
50 minuter Zumba hemma.

1 kommentar:

  1. Tänkte just idag på väg till jobbet att du skulle göra din blogg till en träningsblogg!!! Och så har du redan gjort det! Är vi syskon eller??? Puss o kram!

    SvaraRadera